CRM چه کاری می تواند برای کسب و کار من انجام دهد؟

با بهترین CRM ایران در دنیای کسب و کار خود اوج بگیرید.

CRM چه کاری می تواند برای کسب و کار من انجام دهد؟

۱۲ بازديد
CRM چیست؟
حتی اگر تا به حال از CRM استفاده نکرده اید، احتمالا ً اصطلاح پژواک را از طریق صنعت خود شنیده اید. شما می دانید که بسیاری از شرکت ها (از جمله رقبای شما) در حال پیاده سازی نرم افزار CRM هستند زیرا باعث صرفه جویی در زمان و درایوهای فروش می شود.

اما نرم افزار CRM چیه؟ و برای تو چیکار میتونه بکنه؟
CRM—یا مدیریت ارتباط با مشتری—نرم افزارهای تجاری است که به افراد و تیم ها کمک می کند تا ارتباطات مشتری و تلاش های فروش خود را به حداکثر برسونند.

CRM به سادگی یک کتاب آدرس نیست. این قدرت تیم خود را به ایجاد روابط موثرتر و ارائه بهترین تجربه مشتری از ارزیابی به خرید و فراتر از آن.

در گذشته تنها بزرگترین شرکت ها می توانستند از عهده نرم افزارهای CRM برآیند و یادگیری و پیاده سازی آن پیچیده بود. امروزه کسب و کارها در تمام اندازه ها به گزینه های نرم افزاری CRM آسان و مقرون به صرفه دسترسی دارند.

در این مقاله، ارزشی را که CRM می تواند به کسب و کار شما بیاورد، توضیح خواهیم داد، چگونه بدانید که آیا کسب و کار شما برای CRM آماده است یا نه، و چه چیزی را در هنگام ارزیابی محصولات مختلف CRM در نظر بگیرید.

CRM چه کاری می تواند برای من انجام دهد؟
هنگامی که کسب و کار خود را برای اولین بار آغاز شده، ردیابی مشتریان از طریق ایمیل، کتاب آدرس و صفحات گسترده منطقی ساخته شده است.

اما در حال حاضر شرکت شما در حال رشد است و رشد بیشتر به معنای فرصت بیشتری برای تغییر نحوه اجرای کسب و کار شما است. همین الان:

صفحات گسترده سخت به روز رسانی، تفسیر، و همگام با تیم خود را نگه دارید.
اطلاعات ارزشمند مشتری در جعبه های ذخیره کارکنان شما پنهان می شود.
یادداشت ها گم می شوند یا دور می اندازند.
ارتباط با مشتری بین کارکنان شما ناهماهنگ است.
مشکل واقعی این است که مهم ترین داده های شما در سراسر سیستم ها و افراد متعدد گسترش یافته است، و اهرم اطلاعات شما و همکاری در فروش را دشوار می کند.

CRM مدرن به شما و تیم شما کمک می کند...
1. تحکیم تمام داده های خود را به یک مکان آسان برای دسترسی
نرم افزار CRM متمرکز داده های مشتری خود را به طوری که هر در شرکت شما می تواند تمام اطلاعات مورد نیاز خود را از یک پلت فرم دسترسی داشته باشد.

اطلاعات تماس
آدرس های ایمیل مشتری، شماره تلفن ها، آدرس های پستی، وب سایت ها، و حساب های رسانه های اجتماعی را نگاه کنید.

تاریخچه ارتباطات
پیگیری تمام تعاملات را از طریق ایمیل، تماس های تلفنی، چت آنلاین، و بلیط پشتیبانی مشتری.

تاریخچه مشتری
مرجع طول روابط مشتری، سابقه خرید، و چگونه مشتریان کسب و کار شما را پیدا کنید.

2. فروش بیشتر، سریع تر
نیاز به انجام ورود داده های دستی یکی از بزرگترین بهره وری قاتلان برای reps فروش است. CRM خودکار بسیاری از این وظایف مدیریت تکراری بنابراین تیم شما می تواند زمان کمتری را صرف تایپ و زمان بیشتری برای فروش

CRM همچنین به شما کمک می کند تا یک فرایند فروش استاندارد شده بسازید، که به تیم شما یک برنامه راه گام به گام برای بستن معاملات می دهد و به کاهش طول چرخه های فروش شما کمک می کند.

با یک فرایند فروش، شما می توانید...
به طور مداوم روش های فروش خود را بهبود بخشد.
فرایندهای فروش داده هایی را که برای شناسایی علت ریشه ای معاملات متوقف شده نیاز دارید، برای رسیدگی به مشکلات گام برمی دارید، فراهم می کنند و اطمینان حاصل می کنند که تیم شما تلاش های خود را بر فعالیت هایی متمرکز می کند که بیشترین درآمد را تولید می کنند.

فروش خود را به دقت پیش بینی کنید
داشتن حس دقیق تر از نرخ پیروزی خود را اجازه می دهد تا مدیران فروش به طور قابل اعتماد پیش بینی چگونه بسیاری از فروش تیم خود را از تعداد داده شده از منجر بسته و تعیین اهداف درآمد واقع بینانه است.

استخدام جدید تا سرعت به سرعت
روند فروش استاندارد باعث می شود فروش آموزش reps سریع، ساده، و تقریبا ضد احمق، با نشان دادن فروشندگان آنچه که آنها نیاز به انجام در هر مرحله از فروش. حتی فروشندگان تازه کار می توانند تاثیر فوری هنگامی که آنها یادگیری مراحل اساسی در روند فروش خود را.

ارائه یک تجربه مشتری بهتر
هنگامی که فروش عجله چشم انداز را به مرحله فروش آنها پیش بینی نیست، می تواند معامله را بکشند و آسیب رابطه با خریدار. یک فرایند فروش تضمین می کند که فروشندگان تا زمانی که خریدار آماده حرکت به جلو باشد، فروش را پیش نمی برند.
3. اقامت در مشتریان خود متمرکز
با دسترسی به اطلاعات مربوط به علاقه و رفتار مشتری، های فروش شما می توانند فرصت های مناسب را در زمان مناسب دنبال کنند، یا با تیم بازاریابی خود همکاری کنند تا محتوای هدفمند و مفید را به چشم انداز شما تحویل دهند. فروش تبدیل به یک تجربه شخصی تر می شود که بر روی مشتری متمرکز شده است.

داده های CRM همچنین به شما کمک می کند تا نیازهای مشتری خود را قبل از رسیدن به شما پیش بینی کنید، و تیم پشتیبانی شما می تواند مشتریان خود را با حل مشکلات خود را به محض به وجود می آیند خوشحال نگه دارید.

چه کسی از CRM ارزش می شود؟
هر تیم در داخل سازمان شما که با مشتریان تعامل می تواند تا حد زیادی از استفاده از CRM بهره مند شوند، از جمله فروش، بازاریابی، پشتیبانی، و تیم های مدیریتی شما.

CRM کمک می کند تا فروش
فروش باهوش تر
نرم افزار CRM اجازه می دهد تا reps فروش برای مدیریت معاملات خود و انجام تمام ارتباطات فروش خود را از یک مکان مرکزی. با ادغام CRM خود را با ابزار کسب و کار سازمان خود را- از جمله ایمیل، تقویم، و بازاریابی نرم افزار اتوماسیون- فروشندگان خود را مجبور به اتلاف وقت و تلاش تعویض به عقب و جلو بین برنامه ها نیست.

نرم افزار CRM همچنین فراهم می کند بینش کامل به وضعیت هر معامله در حال انجام، و کمک می کند تا مدیران فروش مربی تیم خود، ایجاد سهمیه بندی، و پیگیری عملکرد فروش فردی است.

هرگز توپ را رها نکن
با CRM، شما می توانید یادآوری خودکار برای تیم خود را برای رسیدن به منجر در زمان مناسب به طوری که مشتریان بالقوه هرگز از دست داده است. دیدن اقدامات آینده برای هر معامله حذف حدس و گمان و استرس از روز فروش است.

در حلقه بمانید
سیستم عامل های مدرن مبتنی بر CRM ابر را می توان از هر دستگاهی قابل دسترسی است، که به این معنی است که معاملات شما همه در دفتر گیر نکرده اند. با دسترسی به CRM تلفن همراه و اعلان های گوشی های هوشمند، فروشان هیچ چیز مهمی را از دست ن خواهند داد، چه در هواپیما باشند، چه در یک سایت مشتری، و چه راه رفتن به یک جلسه.

سرمایه گذاری در آنچه کار می کند، و متوقف کردن آنچه که نیست
به جای حدس زدن، یک مدیر فروش می تواند دلایل برنده شدن یا از دست دادن معاملات را ردیابی کند. مدیران فروش با تجزیه و تحلیل الگوهای داده های مشتری CRM خود و گزارش های فروش می توانند تعیین کنند که کدام روش ها موثر هستند و چه روش هایی باید بهبود پیدا کنند.

CRM کمک می کند تا بازاریابی
بدانید که چگونه مشتریان آینده نگر در حال پیدا کردن شما
CRM به شما کمک می کند تا ردیابی چگونه چشم انداز پیدا کردن کسب و کار خود را از طریق جستجوهای آنلاین، تجارت نشان می دهد، و یا کمپین های بازاریابی خاص به طوری که شما می توانید تعیین کنید که در آن شما گرفتن بزرگترین بازگشت در سرمایه گذاری بازاریابی خود را.

با دسترسی به تعاملات فروش شرکت شما، تیم بازاریابی شما بهتر می تواند نگرانی های چشم انداز شما را درک کند و معمولاً سوالاتی پرسیده شود، و از این اطلاعات برای ایجاد محتوای مرتبط تر استفاده کند.

مشتریان را درگیر نگه دارید
CRMs گرفتن ثروت از داده های ارزشمند است که تیم بازاریابی خود را می توانید استفاده کنید برای پرورش چشم انداز به مشتریان و مشتریان را به طرفداران.

CRMs مدرن نیز با ابزارهای بازاریابی متعدد ادغام به طوری که بازاریاب می توانند کمپین های پرورش ایمیل موثر، صفحات فرود، فرم ها، و تبلیغات برای حفظ چشم انداز در حال حرکت به طور پیوسته از طریق قیف ایجاد کنید.

CRM کمک می کند تا پشتیبانی مشتری
شخصی سازی تجربه مشتری
دانستن تاریخچه مکالمات قبلی با هر مشتری را قادر می سازد تیم پشتیبانی خود را به ارائه خدمات به مشتریان عالی هر بار. با ارائه دسترسی به یادداشت ها و تعاملات دقیق مشتری، CRM اجازه می دهد تا تیم پشتیبانی خود را ببینید فرد پشت هر بلیط.

حل مسائل مشتری سریع تر
زمان پاسخ سریع تر برای حمایت از درخواست ها به معنای تجربه مشتری لذت بخش تر و رضایت بخش تر است. به منظور آن اتفاق می افتد، داده های مشتری نیاز به یک کلیک دور.

CRM پیوند اطلاعات مهم مشتری از جمله محصولات خریداری شده، سابقه مشتری، و تعاملات قبلی به هر بلیط پشتیبانی به طوری که شما می توانید مسائل مشتریان خود را به سرعت و موثر تر حل کند.

تحکیم تمام ارتباطات مشتری
علاوه بر ورود به سیستم مکالمات ایمیل و تماس های تلفنی، CRM را می توان با ابزار چت آنلاین یکپارچه به طوری که تمام چت مشتری مربوط به پشتیبانی در CRM خود را ذخیره می شود. تیم پشتیبانی شما می توانند این چت های ذخیره شده را در آینده بررسی کنند، یا پس از تکمیل درخواست های سرویس، خلاصه های چت ذخیره شده را برای مشتریان ارسال کنند.

CRM کمک می کند تا رهبران کسب و کار
اندازه گیری و رشد کسب و کار خود را
داشتن دسترسی به داده ها در مورد فرصت های فروش، روندها، و پیش بینی ها برای ساخت برنامه های اقدام فوری و بلند مدت شرکت شما بسیار مهم است.

رهبران کسب و کار می توانند از داده های CRM برای شناسایی اینکه کدام بازارها و محصولات سودآورترین هستند، استفاده کنند، و چگونگی تنظیم استراتژی را ارزیابی کنند تا به اهداف خود برسند.

بهینه سازی عملکرد تیم
CRMs نگه داشتن رهبران کسب و کار به روز در سلامت کسب و کار خود را، و اینکه آیا یا نه هر تیم در مسیر رسیدن به اهداف بخش است.

گزارش های فروش بی درنگ می تواند به رهبری شرکت کمک کند تا کمبودها را در فرایند فروش شناسایی کند، بازگشت سرمایه گذاری برای کمپین های بازاریابی، و اگر هر مشتری حمایت مناسبی دریافت نمی کند.

من برای یه CRM آماده ام؟
شرکت ها اغلب شروع به جستجوی CRM خود را هنگامی که ارتباطات فروش خود را شروع به کثیف شدن و تا آن زمان، آنها در حال حاضر فرصت ها و درآمد به دلیل سازماندهی از دست داده است.

نصیحت ما؟ نذار خودت به اون نقطه بری . به محض اینکه کسب و کار شما یک تیم فروش در محل، آن زمان به دنبال CRM است.

برای اطمینان از اینکه بیشترین ارزش را از سرمایه گذاری CRM خود دریافت خواهید کرد، سه سوال زیر را قبل از ارتکاب از خود بپرسید.

1. آیا من یک فرایند فروش؟
CRM طراحی شده است برای تکمیل شیوه های فروش فعلی خود را. اگر شرکت شما در حال حاضر یک سیستم استاندارد برای تبدیل منجر به مشتریان ندارد، برخی از زمان را به فکر می کنم در مورد چگونگی تیم فروش خود را تولید منجر و چه فعالیت های reps خود را کامل به آنها بسته است. سپس، طرح کلی یک فرایند فروش گام به گام برای تیم خود را به دنبال.

2- آیا می دانم چه چیزی را می خواهم حل کنم؟
چه مشکلات رو به مشتری نیاز به بهبود در شرکت شما؟ آیا شما با رشد فروش، حفظ مشتری، پرفروش، و یا رضایت مشتری مبارزه می کنید؟

مسائلی را که هنگام تعامل با مشتریان خود تجربه می کنید تعریف کنید. به این ترتیب، شما می توانید تلاش های خود را بلافاصله بر روی ایجاد راه حل پس از مهاجرت سیستم های شرکت خود را بر روی CRM متمرکز کنید.

3. آیا من خرید کامل؟
تصویب کاربر پایین است که اغلب به عنوان دلیل اصلی برای ابتکارات CRM شکست خورده ذکر شده است، بنابراین گرفتن کل تیم خود را در هیئت مدیره کاملا بسیار مهم است. رهبری شرکت نیاز به متعهد به انتقال داده های کسب و کار بر روی CRM، و reps فروش و رهبران تیم نیاز به متعهد به استفاده از آن به طور مداوم و به طور منظم.

برای رسیدن به خرید کامل، دقیقا نشان می دهد که چگونه CRM ارزش را به هر موقعیت در شرکت خود را، و مطمئن شوید که شامل تیم فروش خود را در روند تصمیم گیری؛ اگر فروشان خود را از راه CRM به نظر می رسد لذت نمی برند و احساس می کند، آنها نمی خواهند به استفاده از آن.

چگونه CRM مناسب را انتخاب کنم؟
برای تیم های فروش کسب و کار کوچک، برخی از مزایای CRM خوب به و دیگران کاملا ضروری است. این هشت مورد باید در هنگام تحقیق در مورد راه حل های CRM قابل مذاکره ن باشند.

1. آیا می تواند آن را پیگیری تمام ارتباطات تیم و مشتری؟
تعاملات با مشتریان شما می تواند مکالمات ایمیل، تماس های تلفنی، و چت های آنلاین را در بر گیرد. CRM شما باید قادر به گرفتن و متمرکز کردن تمام ارتباطات در یک مکان به طوری که شما می دانید اقدام بعدی را و هرگز از دست دادن جزئیات مهم است.


بهترین CRMs آن را ساده برای ورود به داده های مشتری، به دنبال تعاملات مشتری در سراسر تیم ها، و پیدا کردن اطلاعات شما نیاز دارید به سرعت. نکته حرفه ای: قبل از اینکه CRM را انتخاب کنید، تایید کنید که می تواند سابقه ارتباطی را از ابزارهای مدیریت تماسی که در حال حاضر استفاده می کنید وارد کند (به عنوان یکی از صفحات گسترده یا CRM قبلی).

2. چقدر آسان است برای کارکنان خود را به استفاده از?
فروش کارشناسان نرم افزار نیست، بنابراین CRM خود را باید به عنوان کاربر پسند که ممکن است. در حالت ایده آل، طراحی و رابط باید به اندازه کافی شهودی باشد تا هر در شرکت شما بتواند سیستم را به سرعت یاد بگیرد و فوراً شروع به استفاده از آن کند.

3. آیا می توانید آن را در رفتن استفاده کنید؟
نرم افزار CRM شما باید قابل دسترسی باشد و یک تجربه کاربرپسند از تمام دستگاه ها از جمله تلفن های همراه ارائه دهد، به طوری که شما می توانید به معاملات خود را در هر کجا که هستید متصل شوید.

4. چگونه به خوبی آن را به روند فروش فعلی خود را سازگار?

پیاده سازی CRM به معنای تغییر نحوه فروش شما نیست. پلت فرم CRM به راحتی باید به شیوه های فعلی خود را قالب در حالی که اضافه کردن ابزار اتوماسیون صرفه جویی در زمان و سفارشی سازی برای کمک به شما فروش کارآمدتر.

5. آیا آن را می توانید داده های مشتری موجود خود را وارد کنید؟

هیچ از ابتدا شروع نمی شود. مطمئن باشید که CRM شما با توجه به آن را آسان به واردات اطلاعات مشتری موجود بنابراین شما لازم نیست که به صرف هفته دستی تایپ در منجر فعلی خود را, چشم انداز, و مشتریان.

6. آیا آن را ارائه گزارش های سفارشی و ردیابی عملکرد؟
نگاهی نزدیک به چگونگی CRM می کشد داده های مشتری برای گزارش های خود را. چه بینشی می تواند از رفتار مشتری، تعاملات و فعالیت تیمی شما ترسیم کند؟ آیا می توان گزارش ها را صادر و به اشتراک گذاشت؟ سفارشی کردن گزارش CRM برای پیدا کردن اطلاعاتی که برای تیم شما مهم تر است چقدر آسان است؟

7. آیا آن را با ابزار کسب و کار شما استفاده می کند ادغام؟
پلت فرم CRM شما باید به شما اجازه مدیریت تمام فعالیت های فروش و داده های مشتری خود را از یک مکان. با انتخاب CRM که به راحتی با ایمیل، چت آنلاین، و برنامه های به اشتراک گذاری اسناد شما ادغام می شود، دیگر مجبور نیستید روز خود را صرف تعویض به عقب و جلو بین برنامه های کاربردی و زبانه های مرورگر کنید.

8. آیا من واقعا می توانم این استطاعت؟
قیمت های هر کاربر می تواند گمراه کننده باشد. برای بسیاری از CRMs، آن هزینه های پایین ماهانه تمام اتهامات پنهان است که شما ممکن است با در طول راه گیر منعکس نمی کند.

آیا هزینه های مورد نیاز برای پردازنده و آموزش وجود دارد؟ آیا شما مجبور به پرداخت اضافی برای مخاطبین اضافی و یا توانایی گزارش؟ آیا هزینه های اضافه کاری برای ذخیره سازی داده ها وجود دارد؟ همه این هزینه های اضافی می تواند منفجر کردن CRM سالانه خود را صرف, بنابراین مطمئن شوید که شما انجام تحقیقات خود را در پیش.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.